Followers

Monday, December 28, 2009

ALLAH tahu apa yang terbaik untuk kita

Tajuk diatas adalah ayat2 yang selalu org cakap bile kite ditimpa masalah atau pun bile ape kite nak tapi tak dapat..
Pada aku ade betul gak nye kot..sebab sekarang baru aku nampak benda2 tu sebab sepanjang aku hidup ni banyak benda yang aku nak tapi tak dapat..dan kdg2 memang aku tak puas hati dan akan salahkan keadaan..
Contohnye bile aku failed PTD hari tu..aku frust giler plus aku marah sgt pada ALLAH sebab nape nasib aku macam tu sebab aku dah berharap sgt & dah berusaha untuk dapatkan kerja tu..Tapi tu bile aku frust la..bile dah fikir2 balik..aku redha..start dari tu jugak aku mule redha dengan ape yang terjadi dalam hidup aku & aku terima semuanya dengan senang hati sebab aku percaya, satu hari nanti aku akan dapat jugak ape yang aku harapkan tu..Aminnn..

AlKisahnye..selepas mengalami semua dugaan2 ni akhirnye aku dapat gak a few benfit sebagai membalas kesabaran aku dalam menempuh dugaan2 ni..alhamdulillah..
Antaranye dapat jadi Sales Person with salary adjustment and bulan Feb dapat gi Melbourne utk training..hihi..

So, kesimpulannye ape yang terjadi ni memang dah dirancang oleh ALLAH dengan sebaik2nye..so, kene redha ye..=)

Malynn:)

No comments:

Post a Comment