Followers

Sunday, January 3, 2010

Cuti 3 hari - minggu keempat & last..

1/1/2010

Happy New Year everybody..hihi
Ok, cuti untuk minggu ni just kuar joging pagi Jumaat tu kat Taman Tasik Shah Alam pastu petang kuar gi tengok wayang citer Bodyguards & The Assasin..
Tgk kat Jusco tu banyak sale tapi aku tgk Ran, Ran tgk aku..dua2 cakap tak de duit..huhu..nape la diaorg buat sale time aku xde duit ni..huhu..
Pas dah tgk wayang, gi dinner kat Tesco makan mi sup..

2/1/2010
Sakit belakang aku datang balik..so, xleh nak joging..huhu..
Janji dengan Ran kuar pas Zohor..cadang nak gi PD tapi hari cam nak hujan je & dah ptg kan..cam x berbaloi lak nak gi PD..
Last2, gi tgk wayang kat Bukit Raja je & shopping skit..beli t-shirt & jeans..then tgk citer Alvin & The Chipmunks..biase2 je..emm, nape la semua citer sekarang ntah ape2..takde yang mencapai spesifikasi aku..huhu
Pas dah tgk wayang, just kuar and solat kat Surau Seksyen 2..pastu gi makan Soto kat Ani Sup Utara..oraitt la..pastu balik..

3/1/2010
Janji dengan Ran gi Pasar Pagi kat Stadium Shah Alam..actuallly nak beli kasut Crocs tu..nasib Ran ade nak teman gi belikan..hihi..pas dah beli kasut tu, pastu just jalan2, beli tudung lak..
Dalam kul 11 lebih, balik..pastu Ran cakap jom kite gi Bukit Cerakah @ Bukit Cahaya Sri Alam..
Cari punye cari jalan, last2 jumpa..
Nak masuk tu kene bayar Rm3, pastu sewa basikal Rm5/jam..
Wah, dah lame xnaik basikal..nasib tau lagi camne nak kayuh..hikhik..jalan2 kat situ..uuisshh, penat gak tapi ok la..dapat hirup udara segar kan..
Ni gambar mase kat sane..






Malynn:)

No comments:

Post a Comment