Followers

Wednesday, January 27, 2010

Excited ke tak ye..

Baru dapat email dari SGE untuk program training next week kat Melbourne. Tetibe cam excited lak tengok programnye..actually sampai aku dapat email tadi, aku langsung tak excited nak gi Melbourne..yang excited ade la member2 aku..dieorg yang jadi reminder untuk aku..haha..klaka kdang2 tu..aku lak cam xberperasaan je..huhu
Tapi lepas tengok tentative untuk 3 hari training tu, tetibe je excited feeling tu datang sebab nye..hotel, makan untuk 3 hari tu, ditanggung oleh SGE..so, best la..hope dapat bilik sorang2 nanti..pastu actually training 2 hari je..sehari lagi diaorg bawak jalan2..and malam lak ade dinner atas boat cruise..wahh..tu yang tak sabar tu..ahaks..akhirnye aku dapat gak perasaan excited tu..thank to Andrew yang uruskan benda2 tu..


Bot untuk dinner nanti

Restoren untuk makan2





And kiteorg akan ade tour gi Healesville Sanctuary yang mane kat situ ade kangaroo & koala..detailsnye kat website ni.. http://www.zoo.org.au/HealesvilleSanctuary

wah, tak sabarnye..hihi


Malynn:)

No comments:

Post a Comment