Followers

Monday, January 25, 2010

Hujung Minggu & Adnan Sempit

Last week, sebab dah tak tau nak buat ape..aku bangun pagi2, then gi aerobik kat Tasik Shah Alam..best gak..tapi mase aku sampai tu cam dah nak habis..so, continue dengan joging..

Pastu balik rumah, kemas2 bilik & siap2 nak ambik Ran..then gi Alamanda..before tu gi pekena Nasi Beriani dulu kat Anje..wah, sedap punye..hihi

Then gi Alamanda, solat dan beli tiket tengok citer Adnan Sempit..before tu gi shopping2 dulu barang nak gi Melbourne..Citer ADnan Sempit tu kelakar la..kire x nyesal la tengok..

Pastu sambung shopping luggage lak..mule2 cadang cam tak nak beli tapi bile pikir2 balik..beli jelah kan..alang2..tak yah la nak pinjam2 kat orang..

Pastu balik & singgah makan kat kedai lilin..

Ahad lak just gi aerobik lagi, then gi tukar duit untuk gi Australia nanti..tukar RM1505.00, dapat AUD480.00 je..huhu

Ape2 pun..thanks pad Ran..aku banyak menyusahkan dia..suruh teman gi sane la..gi sini la..even kadang2 bile angin aku dah x elok, die still boleh go on lagi..and die yang tolong angkat barang2 yang aku beli tu..nak beli luggage pun, die yang tolong check semua ok ke tak..lagi, dia la yang tolong control duit aku & pastikan aku beli barang yang ade dalam senarai je..kalo tak, nanti die tak bagi beli..or die akan membebel cam at0k..pastu bile nak gi tukar duit, die la yang jadi bodyguard semua..thanks Ran, jasamu dikenang..susah nak dapat kawan cam ko..tapi nanti ko dah dengan Naimah balik, mesti aku tak leh nak minta tolong ko..hihi..ape2 pun, nanti aku gi Australia, aku belikan kan ko hadiah special skit sebab ko banyak tolong aku..

Malynn:)

No comments:

Post a Comment