Followers

Tuesday, January 5, 2010

Sakit Belakang

Start last week aku rase sakit belakang aku datang balik sebab nye tak tau la..huhu..
Aku start kene sakit ni mase kat U lagi..maybe sebab aku selalu tido atas tilam je tanpa katil..

Bile dah ok, dah tak sakit aku jalani normal life la tapi bile sakit tu datang balik..seksanye la..
Kalo baring tu, nak bangun balik rase cam nak nangis je..nak solat pun, kalo rukuk tu pun tak bengkok sangat..nak bangun dari duduk, kene ikut posture yang betul semua..pastu jalan pun bongkok skit..

Aku check kat doktor, diaorg cakap muscle stress..ok tu je tak pe..tapi aku takut la kalo ade penyakit2 yang teruk daripada tu..hope tak la..

Aku ingat aku je yang sakit tapi rupenye ramai gak yang alami penyakit ni..tengok kat internet info2 ni..
And ubat doktor bagi, just pain killer, muscle relaxation, or urut..maksudnye, takde lagi la cara2 nak ubati sakit ni secara berkesan..huhu

Malynn:(

No comments:

Post a Comment