Followers

Sunday, January 17, 2010

Taman Tasik Shah Alam

Lately ni, kalo weekend aku tak de nak buat ape..aku akan gi joging kat Taman Tasik Shah Alam..untuk mengisi masa lapang dan untuk hilangkan stress juga untuk menyihatkan badan..actually, Ran yang ajar joging kat sini..tapi last week, aku gi sorang je..walaupun malas tapi motivasi untuk kekal sihat, kene start dah..sebab mulai tahun ni, aku kene sihat..tu salah satu azam aku la..hope terlaksana..


Best gak tasik ni..bile aku dah tak larat nak joging..aku join aerobik kat sane..actually, ade aerobik & tai chi..join je..tak yah bayar pun..free of charge..best ape..macam2 senaman boleh buat kat satu tempat..so, aku pun bersemangat la..cadang every week kene gi..kalo Ran ade, mesti lagi best..ade la member nak bercakap dan joging same2..


Pastu ade satu view kat taman ni yang aku suke sangat..rase tenang je..tapi xberkesempatan lagi aku nak tangkap gambar view tu sebab kalo joging memang aku tak bawak camera pun..h/phone tinggal kat kete..nak kurangkan beban mase berlari..hihi..


Selain tu, boleh juga tengok orang2 sekeliling..aku suke sangat tengok family2 yang datang situ, berkelah..or jalan2 dengan anak2..nanti kalo aku dah ade family sendiri, ade anak..aku nak buat camtu gak la..masak best2..pastu makan kat tepi tasik..mesti best..=)

Malynn:)

No comments:

Post a Comment