Followers

Wednesday, February 17, 2010

Penatnyee..


Rasenye badan aku memang penat tahap melampau sekali sebab sejak balik dari Melbourne sampai sekarang aku tak habis penat lagi..pastu sambung dengan journey ke Utara hari tu dan jugak kerja yang agak berlambak ni..

Malam tadi pun aku tertido awal sebab tunggu Isyak lambat masuk..dan yang pelik tu, ade member aku hantar mesej tanye khabar tapi dalam aku tido2 tu, aku boleh reply kat die yang cakap aku dalam feri sekarang ni..haha..dan memang takde salah eja pun..sampai sekarang pun aku dok pikir macamane aku boleh taip semua tu padahal aku tido..dan dia pun reply tanya aku gi mane..hikhik..tu memang tak jawab dah sebab betul2 tak sedar diri..=p

Ape la..padahal aku dah kat rumah dah..maybe kenangan manis sgt kat Langkawi hari tu kot..hihi..

Ingat next week nak ambik cuti extra 1-2 hari untuk merehatkan badan..dok kat kampung bersenang2..dah lama tak rase penat camni..

Tadi lak budak2 ni ajak stay kat Melaka masa gi wedding Ng bulan depan dan pertama kalinye aku tak excited nak join sebab penat sgt..huhu..

Malynn:(

No comments:

Post a Comment