Followers

Tuesday, February 16, 2010

Valentine???


Kebetulan Valentine tahun ni sama hari dengan Chinese New Year dan as usual aku memang tak pernah sambut Valentine ni or dapat hadiah dari sesiape..dulu mase aku couple pun, aku tak pernah sambut..pastu bile dah clash, aku akan kuar dengan member aku..macam last year pun aku kuar dengan classmate mase matrik..die dengan boyfren die tengah ade problem mase tu, so kiteorg kuar same2 sebab dua2 single..ahaks..tapi just belanja diri masing2..cadang nak belikan hadiah untuk diri masing2, last2 tak yah la..macm ape2..haha

Pastu, hari Valentine tahun ni lak just kuar dengan member2 ofis since kiteorg memang gi Kedah sempena wedding Siti 4.0 tu..so, orait la..tak la aku cam ape je sebab tak de couple..hikhik..
Lagipun kan dari sisi agama Islam sendiri, sambut Valentine tu tak elok..so, memang sepanjang hidup aku memang tak pernah la aku sambut benda2 camni..and at least dapat la elak dari buat benda2 yang tak elok kan..alhamdulillah..

Tapi kalo cam birthday ke..anniversary ke..teringin gak la nak sambut tapi tu la..sampai umur sekarang ni tak pernah sambut lagi..kalo birthday pun sorang2 je..emm, sadis..=(
tapi i'm happy gak..sebab sekarang aku rase cam bahagia je sebab hidup aku ditemani orang2 yang gak caring pasal aku..heee

Malynn:)

No comments:

Post a Comment