Followers

Tuesday, March 16, 2010

Bantuan Kecemasan

Sejak kerja aku yang selalu kene drive ke sini ke sana..bantuan kecemasan untuk kete aku sangat la di perlukan sebab aku memang tak tau ape2 pasal kete ni melainkan nak drive, isi minyak, pam angin, isi air cooler & check air bateri (thanks En Arman, sudi ajar pasal air bateri ni..tu pun setelah setahun lebih aku pakai kete..=p)..

Tukar tayar pun lagi la tak reti..dulu pernah tayar kete aku pecah, aku call orang PLUS tolong tukar kan..nasib la aku ikut highway..kalau ikut jalan biase, kene la dok tepi jalan angkat kain bagi nampak kaki skit kot..ahaks..=p
So, kalo gi mane2 aku better ikut highway yang ade slip tol tu sebab kat situ ade HOTLINE untuk contact kalau ade ape2 problem along the journey tu..

Dan selain tu aku letak 2-3 stickers EMERGENCY HOTLINE yang aku dapat dari insurance agency & ade company lain gak..so, harap kalo ape2 jadi diaorg boleh datang tolong..hihi..tapi diharapkan jangan la ade benda2 tak elok jadi tengah jalan..kalo nak jadi pun, biar la dah sampai kat destinasi yang dituju tu..Aminn..

Malynn:)

No comments:

Post a Comment