Followers

Monday, March 8, 2010

Bergaduh

Tak tau nape sejak minggu lepas aku asyik gaduh dengan orang je..mule2 bapak aku..pastu dengan abang, pastu dengan Razzif..

Gaduh dengan bapak & abang tu tak yah citer la..

Gaduh dengan Razzif start mase wedding Ng..mase tunggu kat Tol Ayer Keroh tu, mase kiteorg semua dah start nak gerak gi hotel..aku call la die cakap gerak sekarang..

Pastu bleh lak dia cakap "ha, korg memang..dah gerak baru nak cakap..mane dan aku nak follow"
..padahal, ktorg baru gerak skit je..time tu aku dah angin dah..tapi boleh sabar lagi..

Mase kat wedding Ng tu, ktorg semua duduk satu meja..so, tanye2 la semua orang kalau diaorg ade plan nak gi mane2 pas wedding ni..aku pun tanye la Razzif..boleh dia tinggi suare sambil cakap "Kan aku dah cakap tak gi mane, tak faham2 ke?"
Aku tanye kat die dengan nada baik giler..boleh die reply macam tu..then aku jawab "ok, fine..pasni aku tak nak cakap dengan ko and ko jangan nak call aku lagi..kalo ko sesat, padan muke ko"..

And sampai hari ni ktorg tak cakap walaupun gi makan sekali..emmm..aku kot yang emo or semua orang hari Sabtu hari tu yang emo...

Malynn:l

No comments:

Post a Comment