Followers

Sunday, March 21, 2010

Bersyukur



"Ko patut bersyukur sebab ko tu sempurna, ada kerja yang bagus, duit ada..boleh berdikari..& hidup dalam keadaan senang.."

Ni apa yang Ran cakap kat aku semalam..betul ape die cakap tu..oppss..die cakap ni sebab conversation kiteorg semalam...

Aku: Aku beli mask ni..nak tegang kan kulit..bagi halus skit..
Ran: Betul2..perempuan kene jaga kecantikan
Aku: A'ah, tambah2 perempuan cam aku ni yang takde orang nak..haha..

Pastu die pun mule la berceramah & citer pasal nasib member2 die yang dah kahwin..
Suruh aku amik pengajaran dari citer2 die tu..

Emm..memang aku patut bersyukur dengan kehidupan aku sekarang..kalo xde yang spesel, tak bermakne hidup ko tak bererti..or tak bergune, kan??

Lagi hidup aku sekarang lebih baik dari sebelumnye..
Dan yang penting, aku ade sahabat yang bile aku betul2 memerlukan seseorang untuk bercerita & berkongsi rase.. dieorg ade nak dengar semua tu..heee

Ape yang best, semua benda yang berlaku ade hikmahnye..macam bile Abang pergi, Ran datang..so, time aku sedih2 sebab Abang takde, Ran ade untuk teman gi aerobik, tai chi or makan & tengok wayang..Ariza pun ade bile aku memerlukan teman untuk gi bergumbira..hihi

Hidup perlu diteruskan dengan gembira walaupun sedih di hati..

Malynn:)

No comments:

Post a Comment