Followers

Sunday, March 7, 2010

Melaka Lagi


6/3/2010


Hari ni aku, Fazran & Siti gi Melaka satu kete untuk Ng punye wedding..

Tapi tak tau ape masalahnye, since dari pagi aku bangun..choose nak pakai tudung ape dengan baju yang aku beli kat Sunway Pyramid semalam sampai la aku siap..macam ade something yang tak kene..so, aku turun & cakap pada Siti & Fazran suruh pegi sarapan dulu pastu datang amik aku..sebab aku nak tukar baju lain..emm..tapi diaorg tunggu sampai aku siap pastu baru gi sarapan..


Kat sarapan lak, aku gatal order Mee Rebus sebab Mee Rebus kat Jayati sedap gak..tapi masalahnye sekarang orang tu hantar lambat sangat pastu aku dah tak nak makan..pastu suruh Fazran makan Mee Rebus tu..aku makan roti bakar dia lak..tu pun makan satu je, pastu Siti makan lagi satu..


Dah siap sarapan, gi isi minyak..emm..ni lagi satu salah yang aku buat..aku gi guna credit card & bukan Shell Card..YaAllah..memang hari yang teruk..


Continue journey to Melaka..kat Tol Ayer Keroh tu, tunggu Mizi & Razzif sampai pastu gerak gi Renaisence Hotel Melaka..sampai sane, parking & gi Level 7 jumpe Ng dan masuk dalam tunggu orang tu hidang makanan..ade 9 hidangan & kiteorg memang makan samapi nak muntah2..

Last sekali, Ng datang meja kiteorg..kene yampoii dengan pengantin..org lain minum wine, kiteorg minum air kosong je..hihik..

Pastu balik, sampai rumah kul 8pm..penat & tidon..

To Ng & Emily, Congratze on your wedding..


Malynna:)

No comments:

Post a Comment