Followers

Wednesday, March 17, 2010

Petronas VS Shell




Dulu aku memang pengguna Petronas, walaupun orang cakap minyak Petronas tu tak bagus..tapi aku suke stesen Petronas sebab complete..ade tandas yang bersih, surau & kedai Mesra yang ada jual macam2..

Aku ade gak try nak tukar ke Shell, tapi tak best sebab semua stesen Shell tu tak cantik..tak bersih..kotor & tak mesra pelanggan..So, bile macam tu aku tukar ke Petronas balik..

Tapi sekarang ni company aku bagi Petrol Card yang disediakan oleh SHell..so, nak tak nak kene la jugak isi kat Shell.. Tapi lucky kat rumah aku ade stesen Shell yang baru bukak..dan cantik..aku panggil stesen tu "Stesen Shell yang Cantik"..sekarang aku nak isi minyak, memang aku akan isi kat situ je..

Ape yang aku nak komen, sejak lebih kurang 2bulan aku dah pakai minyak Shell ni..memang prestasi kete jadi lagi bagus..pick up lagi ok & bunyi pun best je..hihi..

So, pakai la minyak Shell..aku tak nak la kondem2 minyak Petronas..kalo tak elok, kite tukar je..kan kat Malaysia ni banyak pilihan minyak untuk kete anda..pilih je yang mane berkenan..=p

Caltex pun ok, tapi Shell punye aku dapat minyak free..nak tak nak Shell la jugak aku pilih sekarang..

Malynn:)

No comments:

Post a Comment