Followers

Monday, April 12, 2010

10hb April 2010

Hari ni macam2 benda yang berlaku..actually tak la macam2..ade 2 benda penting yang berlaku dalam hidup aku..

1) Hari ni ade exam PTD yang aku malas giler nak gi sebab dah give up & bosan sangat dengan exam2 ni tapi tak dapat pun..menghabiskan duit, tenaga je gi..tapi mak aku bising2 suruh gi..untuk tak menghampakan dia, aku gi je lah..
Punye la ramai orang..bersesak2..siap boleh discuss2 lagi..ape punye exam la..

2) Pukul 6.30pg tadi mak aku call..ingat nak wish gud luck untuk exam aku..tapi rupenye2 nak bagitau yang akak ipar aku dah bersalin..alhamdulillah..baby girl..tapi aku tak sempat lagi nak jumpe die..


Nawal Zahrah - welcome to the family


Umar Zakwan - anda bukan anak tunggal lagi..hikhik

Luv u both..muahx

Malynn=)

No comments:

Post a Comment