Followers

Sunday, April 18, 2010

H.I.D.U.P

Aku ingat aku boleh hidup seorang diri kat dunia ni tapi sebenarnye tak boleh..
Walaupun aku rase aku seorang yang berdikari tapi sebenarnye tak..aku masih memerlukan orang lain untuk terus hidup kat dunia ni..

Thanks kepada semua orang yang terlibat dalam hidup aku ni..kehadiran anda semua adalah amat dihargai..kerana anda, semangat saya nak melalui hidup dari hari ke hari masih ada..

Walaupun macam2 tekanan, masalah yang datang tapi itu lah lumrah kehidupan..tanpa itu semua mungkin hidup ini tak bermakna..

P/S: Aku memang tak tau nak buat apa sekarang..kerja tu memang satu benda yang aku wajib buat..tapi sampingan nye??
Now target aku, aku kene beli kamera idaman aku..pastu maybe aku boleh start dengan photography..and maybe juga cooking class..tengok la camne nanti..=)

Malynn:)

No comments:

Post a Comment