Followers

Wednesday, April 28, 2010

Outstation - JB

27hb April 2010

Bertolak gi JB sebab ada Seminar kat UTM..
Bertolak lepas lunch dalam kul 1.30 pm tu..alhamdulillah semua ok sampai la kat New York Hotel..

Mase perjalanan tu, hujan & panas..pas tu ngantuk giler2 sgt..beberapa kali gak la termamai jap..adoii..
Pastu call erani tanye camne nak gi New York Hotel tu..nasib ikut jalan yang benar dan sampai kat New york hotel to ngam2 before kul 6..

Sejak travel ni, ape yang aku suke buat ialah aku suke tangkap gambar bilik tempat aku menginap tu..pastu aku suke buat collection shampoo, body shower semua tu..bukan mencuri tau tapi kan diaorg memang provide untuk guest..so, amik jelah..




Boleh nampak Singapore dari bilik ni

Pas dah sampai tu, rehat jap..mandi2 & bersiap untuk kluar..Erani datang amik kat hotel..
Gi jalan2 kat Danga Bay..pastu makan kat restoren Singgah Selalu..restoren ni tempat tengku2 makan..kalo nasib baik, ade Tengku2 tengah makan pastu nampak & berkenan kat korang, boleh la merase jadi kerabat..hahaha..

Our dinner that night

Aku jumpe dengan Erani ni pun setahun sekali je kot..so, tahun ni dah jumpe..tak tau la bile lagi dapat jumpe..


28hb April 2010

Gi UTM, bagi talk pasal product aku ni..pastu siap2 balik..sampai rumah kul 4..alhamdulillah..semua selamat..
Aku rase pas ni aku dah semakin berani untuk gi travel jauh2, sorg2..

Malynn:)

No comments:

Post a Comment