Followers

Tuesday, April 13, 2010

Panggilan AKAK

Ye, umur aku tahun ni akan masuk 25 tahun..dan semakin tua la..eh, matang bukan tua lagi ek..hihi

Pastu yang tak bestnye bile budak2 baru masuk ofis ni diaorang akan panggil aku AKAK sebab kononnye aku dah lame kerja kat sini padahal umur kiteorang lebih kurang same je..sama ada diaorang muda setahun atau sama umur..
Kadang2 tak boleh terima gak kalau orang panggil aku AKAK ni melainkan yang panggil tu beza umur dengan aku dalam area 3-5 tahun lagi muda dari aku..

Tapi nak buat camne kan..dah aku pun memang nampak matang..so, memang tak leh elak daripada kene panggil AKAK..

Satu lagi yang aku tak suke ialah bile customer2 dari goverment sector ni panggil aku PUAN..adoiii..saya CIK la..bukan PUAN..padahal mase aku jumpe diaorang mane ade aku pakai cincin pertunangan or perkahwinan pun..dengan perangai aku cam sekarang ni, ade rupe dah kahwin ke..

Kadang2 orang tak kisah pasal panggilan2 ni tapi bagi aku kadang2 effect gak la..huhu

Malynn:)

No comments:

Post a Comment