Followers

Monday, May 17, 2010

Ambil Kesempatan

Sebenarnye dalam perasan atau tak perasan, sekeliling kite ni macam2 orang akan cube amik kesempatan atas kite..
Contohnye, citer pasal aku ni..
Sebenarnye dalam department aku yang baru ni, kiteorg ade dua sides yang berbeza..meaning aku & Adeline jual barang lain..dan yang lain jual Chemicals & barang aku ni cume sorang je yang jual Chemicals saje tapi tak jual barang aku..

Dia cover bahagian utara (P.Pinang, Kedah & Perlis)..dan aku pun dalam mase yang same jaga bahagian ni untuk barang yang aku jual ni tapi sebab jauh kan..so, aku baru sekali je gi sane..tak dapat la cover semua customer lagi..aku just dapat call diaorang je..

Then 26hb May 2010 ni ada seminar kat Perlis, so si dia yang jaga bahagian sane tanye aku nak tak dia tolong promote kan barang aku ni..sebenarnye banyak kali die cube nak take over aku punye part ni sebab dia kan jaga kat sane..so, senang la dia nak amik..
Dan aku memang risau giler kalo tetibe boss aku cakap suruh pass je bahagian utara pada die..

Nyampah kan, bile ade orang tikam2 belakang ni..memang tak patut & busuk hati..

Malynn:)

No comments:

Post a Comment