Followers

Monday, May 17, 2010

Bercinta dengan Officemate

Haa, mesti nak tau nape aku tulis tajuk ni kan..hihi

Sebenarnye, aku nak bagitau kat sini yang aku dan one of my officemate adalah kawan yang baik..kiteorg kuar makan same2..gi jalan same2..buat benda same2..jadi, kadang2 kiteorg ni terlupe yang orang lain memandang kiteorg dengan maksud yang lain sebab kemesraan kiteorg macam orang couple tapi kiteorg tak couple pun..dan tak pernah pun terpikir ke arah tu..(ye je tak pernah..hakhak)

Macam gi Drive Hunt hari tu, kiteorg satu group..jadi adalah adegan2 yang menampak kan kemesraan antara kami..haha..yelah, kiteorg kan rapat, so, kadang2 makan share2 tu tak de hal la..

Sebelum ni pun kiteorg pernah kene gosip gak..pastu stop..tapi pas balik dari Drive Hunt hari tu, aku rase orang2 ofis ada buat gosip lagi sebab ade slide yang organizer tu tunjuk, ada dia highlightkan gambar kiteorg dua orang..haha..ape lagi akak2 yang mulut takde insuran pun buat la spekulasi yang macam2..padahal aku & officemate aku ni memang tau yang kami hanye kawan..tak lebih dari itu..heeee

Sebenarnye, aku nak bagi alasan kenape selama aku kerja kat Fisher ni aku tak pernah la nak couple dengan officemate sendiri. Sebab:-

1) Kiteorg memang rapat cam adik-beradik..cakap pun main lepas je..so, tak sesuai la kan..
2) Kalo gaduh nanti kan susah sebab kerja satu ofis.. Nak cari kerja kat tempat lain tak tau dapat ke tak..
3) Nanti tak pasal2 kene gi kerja same2..tak bebas..
4) Semua mesti la under control..tak leh la ko nak bergumbira dengan orang lain
5) Aku nampak lebih banyak -ve dari +ve

Jadi, kesimpulannye aku lebih suke couple dengan orang luar dari couple dengan  officemate sendiri..
Untuk kakak2 yang dok buat gosip tu..saya maafkan..sebab kakak2 tak tau citer sebenar kan??

Malynn:)

No comments:

Post a Comment