Followers

Wednesday, May 19, 2010

Hadiah Idaman

Sempena umur nak masuk 25 tahun ni, aku dok sibuk-sibuk pikir ape yang aku nak buat mase birthday aku tu nanti..
Oppsss..a'ah, aku memang kene plan semuanye sendiri sebab takde orang nak celebrate kan untuk aku..
Aku dah mengendeng2 kat mak aku suruh dia celebrate kan..tapi dia cakap tak nak buat..aku tanye hadiah ape dia nak bagi..tu pun dia cakap tak nak bagi ape2..

Aku nak ngendeng2 dengan orang lain, tak leh lak..boyfriend pun takde..so, kene la plan semuanye sendiri..

List of plans yang ade:-

1) Gi Spa - memanjakan diri kat sane, list of SPA macam Tini's Spa or Serenity Spa..
2) Beli jam tangan - dah survey..aku nak cam design akt bawah ni..harga area RM300++..emmm


3) Kamera DLSR - ni adalah hadiah yang saya nak sangat tapi saya tak mampu nak beli sendiri..kalo ade sesape yang sudi nak topapkan 50% dari harga kamera ni, boleh la bagitau saya..dan kalau apa2 jadi pada birthday saya nanti..ni lah hadiah yang saya nak sangat..hihi




Ade a few plans lagi..tapi so far yang 3 ni je yang aku nak sangat..
Selalu birthday aku every year memang akan jatuh pada hari cuti, kadang2 sama dengan birthday Agong..kadang2 sehari pas birthday Agong..so, every year birthday aku semua orang akan cuti..
So, mestilah bosan kalo birthday time cuti tapi tak buat ape2 kan..emm

Malynn:)

No comments:

Post a Comment