Followers

Tuesday, May 4, 2010

Hadiah Untuk Malynn

Semalam pas habis seminar kat USIM, aku, Farah & Khalida mengular gi Alamanda..cadang nak tengok wayang tapi tu lah..semua citer tak best & time pun lambat sangat..huhu

So, just gi makan kat Burger King then jalan2 je kat Parkson & Nicole..ade gak la baju kat Nicole tu yang aku berkenan tapi tak bleh beli sebab duit tak cukup lak..plus ade benda tak settle lagi cam servis kete..bayar upah baju..so nak tak nak nanti jelah beli kalo ade lebih dari servis kete & bayar upah baju tu..

Tapi yang nak best tu, singgah lak kat Sembonia..
Wahhh..aku dah berkenan dengan satu handbag ni..hari tu dah tengok dengan mak tapi mak tak bagi beli sebab mahal..padahal tu memang harga standard kat situ la..pastu tanye kat orang tu, dia cakap price tu tak discount lagi..ade 50% discount..harga 200 lebih tinggal 100 lebih je..

So, aku ape lagi..sile la bagi aku satu..haha..
Sebenarnye aku dah memang ade bajet untuk handbag..so, memang kene dengan bajet aku..aku tanye orang tu ade yang baru tak..dia cakap ade..aku pun beli..hihi

Gembiranye hati dapat beli hadiah untuk diri sendiri..tapi yang aku lagi gembira sebab dapat paper bag yang sangat besar & cantik..dan aku lagi gembira dapat paper bag tu daripada dapat handbag tadi..hikhik..

My new baby..muahx


Malynn:)

No comments:

Post a Comment