Followers

Sunday, May 9, 2010

IP Man 2 & Pensil

IP MAN 2

Hari Sabtu hari tu pas gi servis kete, aku & Ran gi jalan2 cari pasal kat Jusco Bukit Raja..
Pas makan kat Pak Su, sampai Bukit Raja..terus survey tiket..

Yang ade Iron Man 2, IP Man 2..ni yang aku rase relevan nak tengok citernye..
So, kiteorg decide nak tengok IP Man 2..
Ok citernye..dalam 5 bintang, aku bagi 4..walaupun citernye cam serius tapi banyak gak adegan yang kelakar secara tak sengaja..so, tak delah tensen je tengok citernye..still boleh ketawa2..
Part lawan2 pun reasonable..tak de la bleh terbang2 bagai..semua ok..
Dan ade part yang macam patriotik skit..so ok la..puas hati..
dan aku suke bile tengok muke hero die..muke nerd giler & ekspresi wajah yang susah nak cari la..hihi

P.E.N.S.I.L

Aku tau ramai cakap citer ni best tapi aku memang tak pernah tengok..ade kuar wayang tak??
Semalam kat tv3, ade tunjuk citer ni..dan aku pun tengok dengan penuh semangatnye..
Ya, citer ni memang best..dan dah lame aku tak tengok citer yang boleh buat aku menangis..tibe2 bile tengok citer ni, aku menangis..so, citer ni perlu diiktiraf..
Ape yang buat aku sedih ialah, walaupun Badrul ni cacat tapi dia cube untuk mengembirakan orang lain walaupun diri sendiri terseksa..
Dan walaupun hidup ni kadang2 penuh dengan masalah, tapi akan ade satu part dalam hidup ni yang akan buat korang bahagia & ketawa..

Malynn:)

No comments:

Post a Comment