Followers

Sunday, May 2, 2010

Rezeki Untuk Dikongsi

Alhamdulillah, hari tu dapat gaji..Dapat lah lebih sikit sebab ada bonus + increment + comission skit..walaupun aku tak dapat banyak cam orang lain yang dapat sampai RM10k tu, tapi alhamdulillah..dapat gak la dari tak de langsungkan..tu pun dah dapat banyak, diaorang ade gak yang masam2 muke tak puas hati..kalo dapat cam aku ni, mau diaorang berhenti kot sebab tak puas hati..

Tu lah manusia, bile dapat banyak..nak banyak lagi..tak cukup2..

Pastu, kebetulan lak mak aku nak datang tengok cucu dia yang baru tu..so, Sabtu aku gi amik dia kat kampung..bawak gi Alamanda..pastu gi rumah Abang aku..

Ahad lak, aku bawak mak aku gi Shah Alam..sorry la..tempat lain aku tak pandai sangat..Shah Alam je aku teror skit..hihi..

Ade Wisma Jakel baru bukak..4 tingkat beb..besar giler..bawak la mak aku gi situ..
Ade promosi..shopping punye shopping, dapat la beli 7 pasang kain..1 untuk baju bapak aku, 2 mak aku, 3 adik aku dan aku punye sepasang je..sebab aku dekat je dengan Jakel tu..anytime boleh gi beli nanti..hihi..
Actually, aku nak bagi duit bajet baju raya nanti je..tapi alang2 dah datang, aku beli terus la..

Kan aku pun single mingle sekarang..so, aku boleh la belanja orang lain kalo ade rezeki lebih..dan aku percaye kalo kite kongsi rezeki yang kite ade, insyaAllah rezeki kite akan bertambah..aminnn...

Malynn:)

2 comments:

  1. 7 pasang kan untuk mak, apak & adik..org punya 1 je..hihi

    ReplyDelete