Followers

Tuesday, May 18, 2010

Vietnam Here I Come...hihi

Akhirnye aku berjaya gak book tiket gi Ho Chi Minh, Vietnam dari 17 sampai 19 Julai ni..
Punya la susah nak book..Air Asia website jam..maybe ramai sangat nak book kot..
Sebenarnye aku plan nak gi Bandung bulan 7 ni tapi tetibe ofismate sebelah aku ni tanye bulan 7 ni aku ade gi mane2 tak sebab dia dengan sorang lagi nak gi Ho Chi Minh..

Bagai bulan jatuh ke riba la..aku terus cakap on je..hihi..sebab yang nak gi Bandung tu, aku dengan member aku lagi sorang je..pastu 2 orang je & dua2 tak tau jalan & tak pernah gi sane..dan member aku ni bukan sorg yang adventures..so, semua nak tanye abang dia la..makcik dia la..nak ajak mak dia laa..aku bile libat nak bawak mak bapak ni, memang kureng la..yelah, aku nak enjoy dengan remaja2..kang gi dengan orang tua ni..banyak hal lak..semua kene kontrol..dan ni tak bermaksud aku nak buat kerja jahat lak..just gi dengan member2 adalah lebih menyeronokkan..
Kalo nak gi dengan mak bapak baik pergi family vacation..

So, total yang nak gi 5orang..aku & 3 orang ofismate aku + Ariza..


Tiket dah ok..just hotel tak book lagi..

Hope semua ok, nanti boleh update untuk jalan2...hihi

Malynn:)

No comments:

Post a Comment