Followers

Friday, June 25, 2010

Apa Yang Korang Rasa Kalau...

Aku baru balik dari jumpa customer kat Hospital Sg. Buloh..

Ok, ni first time aku gi jumpa dia..so, dah arrange appoinment semua aku pun pegi la..
Dalam hujan yang lebat semua, alhamdulillah sampai kat tempat yang dituju tu..

Aku pun first time sampai kat hospital ni, so aku memang tak tau kat mane exactly ofis customer aku ni..yang aku tau kat Unit Forensik, Ground Floor..

Sampai je kat sane, aku tanye pengawal keselamatan kat mane Unit Forensik tu..

Dia jawab.."adik gi kanan, jumpe lif..turun bawah, pusing kebelakang..tu la Unit Forensik"

Aku pun pegi la mencari..

Last2 jumpe.."Unit Forensik" then anak panah masuk ikut pintu yang disediakan..

Tapi first sekali aku nampak sampai aku terhenti berjalan ialah "Kaunter Penerimaan Mayat"..
Eh, betul ke ni..

Aku dah terbayang ada mayat baru mati kat atas kaunter tu sebab ada satu family tu tengah discuss2, isi2 borang semua..

Aku pun berani kan diri je lah gi kat kaunter tu..nasib customer tu memang kat situ..

Dan sebenarnye, kaunter tadi just untuk urusan pendaftaran semua..tak la dia letak mayat kat atas kaunter tu..haha..tapi aku masih rase takut..kalo malam2, aku tak gi kot..haha

P/S: Sorry, tak dibenarkan ambil gambar kat situ..

Malynn:)

No comments:

Post a Comment