Followers

Sunday, June 27, 2010

Bulan Jun

Hari tu mase lepak2 tengok TV, kemas bilik..tetibe tengok kalendar, nampak aku ade tulis kat situ
"Month of Happiness"..

Sebabnye, bulan 6 adalah birthday aku..then tahun ni punye birthday ok & better than last year..
Pastu bulan ni memang banyak birthday orang2 lain gak..
Dan aku memang tunggu satu perkara gak bulan 6 ni..

Tapi apa yang kita rancang tak semestinya jadi kan..

Apa yang penting, bulan ni macam dah settlekan semua masalah aku..

Apa yang aku nak tau, apa yang aku dok pendam kan selame ni dah terjawab..

Rasa lega sangat2..

Bile ada masalah, the best thing to do is just accept it with all of your heart..

Redha kan..itu yang akan buat aku lebih tenang, dan jalan penyelesaian mesti akan datang juga..

Boleh complaint & merungut tapi jangan lebih2..sebab kalo asyik merungut, nanti tak selesaikan masalah pun..

Dan aku kene tukar dari "Month of Happiness" to "Month of Relieve"..betul ke eja ni..hihi..

Malynn:)

No comments:

Post a Comment