Followers

Sunday, June 6, 2010

I'm 25 Now

Hihi..ok, 6th June 2010 hari tu aku dah masuk 25tahun.. (^_^)
Tak la rase tua pun..rase biase2 je..walaupun sebelum birthday aku tu, aku excited nak celebrate bagai..plan macam2 tapi bile dah sampai date nye, aku tak buat ape2 pun..tak de mood..mood shopping pun tak de..

So, semalam aku hanya menantikan birthday wishes from family & friends je..hihi

Oh, lupe lak..sebenarnye birthday celebration aku dah diawalkan..sebab tu la kot aku tak excited bile tibe time birthday aku yang sebenarnya..

Hari Jumaat, 4th June..officemate aku buat surprise bagi kek lepas habis meeting..
Wah, terharu gak la..yelah mase kat department lame, tak de pun orang nak celebratekan tapi kat department ni ada lak..ape2 pun thanks kawan2..

My 25th birthday cake

Pastu lepas balik keje, Ran ajak makan kat Putera Ayu..restoren yang kiteorang gi hari tu tapi kali ni kiteorg order sotong goreng, kailan ikan masin dan tom yam campur..sorry tak de picture sebab aku tak bawak camera dan camera hphone tak cukup memory nak store..
So, Ran cakap dia belanja sempena hari kebesaran aku..thanks Ran..=)

Semalam aku tak tau nak buat apa..aku just gi Alamanda jap tengok2 jam dan baju..tak de yang menarik..
Pastu Ran message tanye free tak..ajak kuar gi Sogo..

Tapi sebelum tu gi lunch kat Restoren Mukmin kat Seksyen 19..restoren Chinese Muslim..dah banyak kali masuk tv dah restoren ni..sedap dan portionnye agak banyak..puas hati la...


Nasi Daging Masak Halia (nama dalam bahasa cina, dah lupa)


Nasi Ayam Kam Pau kot (ayam macam masak kari)

Kiteorg meneruskan perjalanan ke KL..park kete kat UKM KL pastu naik LRT kat Chow Kit Stesen dan turun kat Medan Tunku..

Sebenarnye dah lame giler aku tak naik LRT..dan aku sangat confius..dan dah tak tau camne nak gi dari satu tempat ke satu tempat yang lain dengan betul walaupun sebelum ni, mase belajar..aku sangat teror dengan komuter, LRT dan etc..

Tapi selamat gak la sampai kat SOGO..jalan2 cuci mate..Ran je yang shopping..aku lak tak de nafsu nak shopping..just tengok je..tengah sale..rugi kalo tak beli ape2..tapi nak buat cmane..takde yang aku berkenan..yang berkenan lak, tak de size or harga mahal sangat..emmm

Pastu just gi Jalan TAR..saje jalan2..jalan punya jalan, tak tau dah sampai kat mane..hahaha..last2 terkluar kat LRT Masjid Jamek..naik kat situ pastu sampai Hang Tuah, tukar naik monorail nak gi Chow Kit balik..
sebenarnye kiteorg dah salah..gi laluan yang memusing2 dah..tapi tak pe..ronda2 kuala lumpur terus..haha..
Ran pun dah angin dah..sorry ek..saya pun tak teror KL ni..=p


Tiket LRT gi Hang Tuah

Pas dah sampai kat kete, penatnye la..balik Shah Alam dan gi Plaza Alam Sentral..Ran nak survey kasut Nike..ayooo..sape punye birthday la ni..aku ke dia..dia yang sopping sakan lak..tapi tak de size kasutnye..just beli jersi je..

Dah tu gi MPH kat SACC Mall lak..

Solat semua, gi makan lagi kat ape ntah kedainye..tapi aku tak suke sangat sebab yang jaga kedai tu adalah bangla2 yang tak faham bahasa melayu..tapi sedap gak la food dia..makan hokkien noddle sizzling..

Dah tu balik rumah..penat tol kaki..dan badan..

Apa pun thanks kepada semua orang yang wish bday aku dan thanks untuk Ran yang sudi luangkan mase hari ni bawak aku gi jalan2 semua..tak la aku boring dan bersedih di hari lahir aku..hihi..

Malynn:)

No comments:

Post a Comment