Followers

Tuesday, June 1, 2010

Kerja Part Time atau Belajar

Hidup aku sangat bosan sekarang ni..tak tau nak buat ape selain gi keje balik keje..
Banyak mase aku terbuang sia-sia je..
Jadi aku cube merancang sesuatu yang dapat mendatangkan faedah selain dari membuang mase..

1) Aku cadang nak buat side business..tapi sampai hari ni tak tau nak jual ape..kalo nak jual tudung, selendang dah ramai dah buat..baju2 pun sama..makanan2 pun banyak jugak..atau aku boleh provide service..tapi tak tau ape yang market sekarang nak sebenarnye..any idea??

2) Aku pun ade rancang nak sambung belajar..amik MBA..sebab kalo nak amik yang sains2 ni, aku dah tak minat dan tak related dengan keje pun..
Semalam aku tengok fees & timetable course tu kat UiTM Shah Alam..wah, timetable tu aku boleh follow tapi yang fees tu..total = RM19000++ almost RM20K..tu baru fees tak termasuk kos nak gi balik belajar..assignment semua..

Emm...ape nak buat dengan mase yang banyak ni ek..

Malynn:l

No comments:

Post a Comment