Followers

Monday, June 21, 2010

Sakit Hati atau Penyakit Hati??

Lately ni aku senang je marah kat orang..kadang2 tu sampai berdendam2..dulu tak macam ni..sekarang ni je..pantang orang buat salah skit..mesti aku melenting sampai aku pernah pikir nak gi kat kereta amik stereng lock pastu pukul orang yang cari pasal dengan aku..

Pastu kalo mase drive..kadang2 orang hon tibe2..tanpa aku membuat kesalahan ape2..nak je aku kuar tangan tanda FUCK..tapi teringat aku ni pakai tudung, sopan santun..aku pun membatalkan niat tu supaya nanti tak la orang cakap "name je pakai tudung"..

Lagi kalo orang2 kaya bawak kete..sedih aku tengok..kaya tapi tak mampu nak beli kete cukup specs macam signal..sebab tu bile diaorang tukar2 lorong, selamba je tanpa memberi signal..sedih betul..

Weekend lepas, jiran aku buat kenduri kahwin anak dia dan menggunakan rumah kiteorg sesuke hati macam rumah tu diaorang yang bayar sewa tiap2 bulan..
Time aku lalu je depan diaorang ni nak je aku gi cakap kat pakcik tu..
"Pakcik ingat rumah kami ni dewan serbaguna ke??"

Tapi bile ingat nanti diaorg cakap mak bapak aku ni tak pandai ajar anak, aku diamkan je..

Mungkin aku terlalu menyimpan rase marah aku didalam hati & pure2 macam aku ni tak marah..

So, bile simpan2..tu yang jadi dendam dan jadi penyakit di hati ni..huhu

Malynn:(

No comments:

Post a Comment