Followers

Monday, June 21, 2010

Susahnya Jadi Cantik

This is not referring to myself ya..

Sebenarnya kat ofis aku ni ada seorang ofismate aku yang diketagorikan sangat cantik..

Dia masuk sebulan awal dari aku..

Ni dia...ni gambar dia mase student so tak cantik sangat..tapi sekarang sangat cantik since dia dah pandai bergaya semua & dia ni sepupu Sharifah Nur dalam Nasik Lemak Kopi O kat TV9 tu..



Ok, dia buat sales cam aku..so sales dia memang achieved every year..yelah, orang cantik kan..mesti semua orang nak beli..tu kebaikannye la..

Tapi sejak aku tukar department ni, aku dapat duduk sebelah dia..dia ok la..tak kerek pun..biase2 je..
So pada aku takde masalah nak berkawan dengan dia..tapi ape yang menjadi masalahnye bile budak lelaki department aku dulu dok suruh aku jadi orang tengah nak mintak no. phone la & nak tau segala aktiviti dia..nak tau status dia & so on..

Aku memang tak cantik & aku tak pernah lak jeles bile ade orang nak berkawan atau nak ngorat budak cantik ni..tapi aku memang tak suke kalo orang menggunakan aku untuk jadi orang tengah untuk mengorat budak cantik ni..mengacau hidup in the same time..

Last2 aku sound je kat budak lelaki tu, cakap ape2 pasni just direct je kat budak cantik ni..yelah, baru la gentleman kan..aku just tolong bagi no. phone je..tapi masalahnye lak, budak cantik cakap tak nak la lebih2 dengan budak lelaki ni..dia nak kawan biase2 je..

Camne ni..budak lelaki tu nak kawan lebih dari seorang kawan meaning nak jadikan dia gurlfren dia tapi budak cantik tak nak kat dia..

Adooiii..ni lah susahnye jadi orang cantik..sampai kawan orang cantik pun termasuk dalam memikirkan masalah ni..

Apa2 pun aku harap diaorang bahagia la..

Malynn:)

No comments:

Post a Comment