Followers

Tuesday, June 22, 2010

World Cup 2010 & Facebook


Walaupun dah dekat 2 minggu lebih World Cup berlangsung, tapi bagi aku..it's nothing..sebab aku bukan peminat bola sepak atau pemain2 nye..aku tak kenal pun diaorang kecuali yang glamour2 macam Ronaldo..
Team2 yang lawan pun aku tak tau..

Tapi hari tu bile Argentina vs Nigeria kot, aku tertengok Messi main..actually aku tau nama Messi ni pun mase gi Drive Hunt kat Melaka hari tu..haha..dan tengok diaorang main cam ok je..result perlawanan pun ok, aku pun secara keseluruhannya menyokong Argentina untuk tahun ni..hihi..

Disebabkan aku ni cepat boring bile tengok sesuatu rancangan tu..macam bola sepak ni..kalo asyik sepak2 bola tapi tak gol..aku akan tukar channel lain..so, untuk memudahkan kerja aku..every morning aku akan check result perlawanan..dan automatik tau Argentina dapat score berape..kan senang..tak yah tahan2 mate nak tengok game tengah2 malam..=p

_________________________________________________


Aku ni tak la aktif sangat dalam Facebook tapi hari2 bukak la..tengok update kawan2..kalo ade yang menarik, aku comment dan join sekali..kalo tak, aku just tengok & tutup...

Tapi since aku dah berpisah dengan budak2 department aku dulu..dengan kawan2 lame mase sekolah, U..so, Facebook ni adalah ok untuk aku berhibur & bergelak ketawa dengan diaorang..

Sebagai contoh, aku tulis kat status..pastu ofismate aku kat level bawah comment..dan kami mengembangkan citer walaupun citer tu tak de ape..tapi best untuk bersembang2...

Malynn:)

No comments:

Post a Comment