Followers

Sunday, July 11, 2010

Menonton 3 Filem

Eclipse


Hari Jumaat lepas kerja last week, aku bersama 4 orang lagi officemate aku ke Jusco Bukit Raja untuk menonton citer "Eclipse"..yang best part nye, aku tak tengok langsung yang 2 filem sebelum tu..
Tapi ok la..citernye still boleh di follow lagi..tak complicated sangat & still boleh faham jalan citernye..
Dan disebabkan aku tak tengok2 filem sebelum tu, officemate aku dengan baik hatinye bagi pinjam CD dia untuk follow balik citer tu..tapi aku baru tengok satu..ada satu lagi CD.."New Moon" yang aku tak tengok lagi..

Aku pun tak faham kenape member2 aku fanatik sgt dengan citer ni..siap gi launching filem semua..
Tapi lepas tengok citer tu aku rase sebab hero dia kot - Edward Cullen & jalan citer cinta yang sangat la romantik..hihi

*Bintang: 3/5

Desicapable Me


Ok, citer ni tengok semalam..tengok pukul 1.40pm pas lunch..yang nak best tu, angin ape ntah yang melanda Ran hari ni, dia ajak tengok 2 citer terus..
So, first kiteorg tengok citer ni dulu la..ok la..biase2 je..tak la best sangat..budak2 suke la kot..moral of the story more to parenting part..
Just saje2 nak buang mase..ok la...

*Bintang: 2/5

The Legend is Born: IP Man


Kiteorg pilih nak tengok citer ni sebab memang ade dalam senarai tapi terpaksa tangguh hari tu sebab nak tengok Karate Kid dulu..
So, kene gak tengok citer ni..
Since kiteorg dah tengok citer IP Man 2..so ni macam flash back la..mase IP Man mase mude2, awal2 remaja dulu..
Ok la..sebab banyak part lawan2 yang aku rase cam nak gi berlawan sekali..walaupun ramai Chinese yang tengok tapi Melayu pun ramai..dan ada la rase yang macam excited mase tengok citer ni..

*Bintang: 4/5

Malynn:)

No comments:

Post a Comment