Followers

Sunday, July 4, 2010

Reunion MRSM Chenderoh 2001-2002

Ok, mase aku sekolah dulu..aku tak la famous pun..kalo tanye ex-schoolmate aku mesti ramai tak kenal aku..maybe diaorang akan cakap "macam pernah tengok muke tapi tak kenal name la"..

Macam sedih kan??
Tapi aku tak kisah pun sebab mase sekolah dulu aku hanya pelajar biasa dari segi akademik atau kokurikulum..
Aku hanya belajar, dan join mane persatuan yang ditetapkan tu..
Dari segi rupe, aku biase2 je..so memang tak de peminat la..haha..
Pastu aku pun pendiam..tak suke nak menonjolkan diri..cam sesetengah dari orang lain yang suke pegang macam2 jawatan kat sekolah sampai semua benda pun orang tu ada..

So, sekarang ni kalo orang tak kenal aku..bukan salah diaorang la..sebab aku yang tak pandai nak promote diri..hihi

Berbalik kepada reuonion lak, since Facebook dah ade sekarang..so, aku still approve & request untuk jadi kawan pada ex-schoolmate aku mase kat Chenderoh@Lenggong dulu..



Dan diaorang ade invite untuk pergi event Reunion untuk Batch kiteorg bulan Oktober ni..reunion batch ye..bukan reunion class..

Aku nak sangat pergi tapi in the same time aku rase kalau aku tak gi pun, tak de orang perasan..plus kawan2 baik aku pun cam tak gi..
Dan aku takut aku gi nanti, diaorang tanye "eh, awak ni sape..kelas mane dulu??"..tak ke malu..

Pastu aku malu sebab aku tak la berjaya cam diaorang2 ni..ade yang jadi doktor..lecturer..engineer..semua keje gempak2..aku lak..keje biase2 je..sebab dulu aku tak la pandai sangat..result semua so-so je..

Emm, tak pe la..benda tu pun lambat lagi..nanti baru pikir..
Aku pun just reply kat invitation tu "Maybe attending"..

Malynn:)

No comments:

Post a Comment