Followers

Wednesday, July 21, 2010

Tentang Saya

Saya adalah seorang yang suka berjalan-jalan lately ni sebab saya tak tau nak buat apa dah..

So, lepas balik dari Ho Chi Minh hari tu..buka email ada Red Alert dari Air Asia untuk Early Bird Promotion..dan akhirnya aku decided book flight gi Langkawi..tiket pergi balik dalam RM90 campur tax, insurance semua..ok la..sebab normal price harganya adalah area RM400++..so now dalam budget RM500, aku boleh pergi & balik dah..pergi bulan 4 nanti..

Pastu bulan 1 gi Singapore..nak gi Universal Studio..

Dan officemate saya memujuk saya untuk pergi mendaki Gunung Kinabalu bulan 4 tu jugak nanti..
Tapi setelah difikir2kan balik, saya tak nak pergi sebab mesti penat & macam mencari penyakit je..so, aku malas nak join..

Better gi menenangkan fikiran di Langkawi..

Sebenarnya citer lain pasal saya adalah saya ni bukan seorang yang caring..saya tak pandai nak impress kan perasaan saya camne..camne nak tunjuk yang saya risau & take care pasal orang tu..

Sebagai contoh bile kawan atau ahli keluarga saya sakit..saya risau tapi saya tak tau nak buat camne..dan kadang2 cara saya risau tu, cam saya marah lak kat orang yang saya risau tu..

Memang ntah ape2, tapi tu la cara saya risau..

Emmm...

Malynn:)

No comments:

Post a Comment