Followers

Wednesday, September 22, 2010

Bila Ke Kelas Kembali

Kan hari tu aku cakap aku dapat ambil class untuk OSH Certificate yang bermula 18hb September samapai la 5 Disember 2010..patutnye boleh la habis hujung bulan 11 tapi setelah tolak segala cuti yang ada, so postpone la sampai bulan 12..tak pe..aku tak kisah..hihi

Ok, berbalik kepada hari aku pergi daftar untuk course ni 18hb hari tu..aku memang tak ade member pun dan aku memang pergi sorang-sorang je..aku sampai awal gak la then terus pergi kat tempat pendaftaran..
Dan, aku tak terkejut pun sebab semua lelaki & tak ada perempuan langsung..
Sebenarnye, aku pun dah expect benda ni akan terjadi..dah prepare awal-awal..meaning, pergi balik kelas je..tak payah nak beramah mesra..aku tengok pun tak ade kerja group & so on untuk course ni..

Tapi dalam hati berharap gak la atleast ade sorang perempuan pun dah ok dah..
Alhamdulillah, ade 2 orang perempuan masuk lepas aku tu..

Most of the students untuk course ni semua dah tua-tua..perut buncit..rambut beruban..kalo yang muda pun dalam 30 macam tu..semua dah stabil dalam hidup la..so, harapan nak dapat boyfriend kat sini, tak la kot..haha..salah satu niat aku nak belajar balik...=p

Pastu kene lantik Penghulu & Penolong Penghulu Kelas..macam budak-budak..dan aku dapat la jawatan Penolong Penghulu..hihi..sebab dah Penghulu lelaki, Penolongnye kene la perempuan kan..that's the reason kenape aku dipilih..

Kelas bermula 8.30pg & akan habis tak tentu..kadang-kadang pukul 5 atau 6 dan paling lambat 7.30mlm..
Jadi untuk sepanjang 3 bulan ni, aku memang buzy dan hidup aku hanye la diatas jalan sebab kene ulang alik Shah Alam-Bangi untuk kelas dan juga kerja aku pun kan asyik drive je..

Dan untuk semua jemputan ke rumah terbuka tu, saya minta maaf la tak dapat nak datang..tapi kalau korang extend sampai pukul 10mlm ke..insyaAllah aku pergi..

Apa-apa pun, enjoy!!!

Malynn:)

No comments:

Post a Comment