Followers

Sunday, September 5, 2010

Restoren Rasamas, Seksyen 7



Tembam

Kan aku cakap kat Shah Alam tak de banyak kedai makan kan..tapi tetibe kat Seksyen 7 ni banyak lak kedai baru naik..Cam Ayam Penyet AP, Wong Solo, JM Beriani..ye semua ni adalah branch-branch tapi ok la..atleast banyak choice kat Shah Alam ni..hihi
So, orang Shah Alam tak la boring macam dulu-dulu kan..


Adik yang rajin layan kiteorang dengan senyuman

Hari ni hari Ahad, aku dan partner makan-makan & jalan-jalan aku pun pergi la makan kat Rasamas (dekat Jakel)..baru je buka..tempatnye pun cantik dan aku memang suke makan kat tempat yang cantik..haha..
Kiteorang ada coupon RM20 sebenarnye..boleh pilih makan kat Pizza Hut, KFC or Rasamas..nasib mase pergi tu, ade tempat kosong lagi..jadi, pilih je makan kat Rasamas..




Lepas order, terus dia letak ni..pastu kiteorang pergi jalan-jalan dulu

Rasanye ramai je orang pernah pergi makan kat Rasamas kan..






Semua makanan ni sedap-sedap..=)

Jadi, layan je gambar-gambar makanan ni ek..


Yang paling saya tunggu-tunggu..yummy

Malynn:)

No comments:

Post a Comment