Followers

Thursday, September 23, 2010

RM250,000 untuk dimenangi??

Aku nampak peraduan ni kat tin-tin minuman Nestle macam Nescafe & Milo..

Walaupun aku bukan seorang yang obses kepada pertandingan-pertandingan macam ni tapi sebab aku adalah pembeli minuman-minuman dalam tin Nestle yang setia, jadi aku berharap gak la kalau dapat menang tak banyak sikit daripada wang yang ditawarkan..hihi

Tapi aku pelik tengok terms untuk peraduan ni yang mane korang hanye perlu tengok kat penutup sentap samada korang menang atau tak..

Aku dah sentap banyak kali la tapi tak tulis ape-ape pun..

At least kalo tak dapat pun, tulis la "Sila cuba lagi" or any words yang mention korang dapat or tak..

Ade member aku even adik aku sendiri dah tarik-tarik penutup tu nak tengok ade ape-ape petunjuk tak..

Tapi tak ade pun..

So, sesape yang pernah menang  diharap dapat bagi tau kat mane nak tengok status anda bile beli minuman-minuman ni ye..

Malynn:)

No comments:

Post a Comment