Followers

Wednesday, October 27, 2010

Body Shop KegemaranKU

Aku start gune BodyShop ni mase dekat U lagi..aku pakai perfume, body mist dan lip balm dia..
Sebabnye, produk dia best..dan environment friendly..diaorang akan bagi paper bag other than plastic bag..
Hari tu pun, mase pergi outlet kat Shah Alam, diaorang minta sign untuk bantah pembinaan Empangan Temenggor kot..

So, sesape yang rasenye nature lover, sangat la sesuai pakai produk ni..

Lagi produk dia pun banyak gune natural produk..so, effect kat kulit tak la teruk sangat sebab less chemical used..



Aku suke beli macam-macam jenis perfurme dan body mist kat sini..aku tak stick pada satu bau je..aku akan tukar-tukar..sebab kalau tak tukar nanti aku boring lak..dan aku paling suke lip balm strawberi dia..best sangat..



Produk-produk lain tak cube lagi..

"Love your nature, Love BodyShop"..tagline sendiri..hihi

Malynn:)

No comments:

Post a Comment