Followers

Monday, November 8, 2010

Bile Dapat Cuti..



Minggu ni kelas tak ade..so relax sikit tapi still penat sebab pergi Kuantan hari jumaat sampai Sabtu hari tu..

Plan nak jumpe coursemate a.k.a kawan baik aku kat sane.. Fiza & Ena..
Tujuan utama nak tengok anak kembar Fiza sebab dah setahun lebih dah umur budak-budak tu..
Lagipun mase dia kahwin tu pun aku tak dapat pergi sebab ade exam PTD dekat Kemaman..

 
Muke same tapi mak lain-lain..hihi

Kelakar aku tengok budak-budak tu..tambah lak dua-dua dah pandai jalan sikit..lagi la penat Fiza menjaga diaorang..


Mule-mule aku boleh beza kan rupe diaorang ni tapi bile yang ni nangis, lagi sorang diam..aku dah confius..nak panggil name pun takut salah panggil..hanya mama dia je dapat bezakan diaorang..

Ape pun seronok la dapat jumpe kawan-kawan lame kan..dah 2 tahun tak jumpe..
Next, maybe jumpe time Ena kahwin lak next year..

Travelmate ku

P/S: Saya dapat anak sedara baru..namenye Irfah.. welcome to the family..^_^


Malynn:)

No comments:

Post a Comment