Followers

Thursday, November 25, 2010

GARMIN



Hari tu kan aku beli handphone dengan ade install GARMIN sekali kan..

Ok, ni just nak preview the performance of GARMIN software..bagi aku GARMIN sangat membantu aku dalam menjalankan kerja aku sehari-hari yang mane aku selalu kene travel sana sini..

Kalau kawasan tu aku dah biase, so ok..tapi kalau aku tak biase dengan kawasan tu..GARMIN adalah sangat-sangat diperlukan diwaktu kecemasan..hihi

Macam tadi aku nak cari kedai kek yang dekat dengan PJ sebab kene rush balik office balik..kat PJ tu aku tau Amcorp Mall je..tapi kat situ pun ada Secret Recipe je..tak kan la sebesar-besar PJ ni tak ade kedai kek lain kan..

Tetibe keluar mentol dekat kepala!!..cari gune GARMIN..akhirnye GARMIN ajar la macamane nak gi kat kedai kek tu..

Yang bestnye, tempat dia bawak tu memang ade kedai kek yang banyak..ade King's, Baker Cottage dan Secret Recipe..

Terus beli dan pecut balik Shah Alam..

Banyak kebaikan ada GARMIN ni..tak la takut sesat kan..

Tapi ada gak buruknye bile asyik bergantung dengan GARMIN ni..dah jadi malas dan tak adventure la..bawa je kereta dan dengar arahan yang GARMIN tu bagi..tak berusaha sangat la..
Nanti bile GARMIN tak ada balik, kan susah..

Malynn:)

No comments:

Post a Comment