Followers

Wednesday, December 1, 2010

Bayar Saman

Hari tu aku ade kene saman parking masa pergi KWSP, Shah Alam..

Dah lame gak la saman tu..bulan puase hari tu tapi aku buat tak tau jelah..

Ade ke salah parking sampai kene seratus..melampau betul..dan masalah nye kat situ memang susah parking..nak tak nak kene gak la parking secara illegal..

Sebab tu aku pun cam malas nak gi KWSP tu sebab asal pergi je mesti kene samannye..dulu pun pernah kene saman dah sebenarnye..tapi oleh Majlis Bandaraya..so, kalau tak bayar pun tak apa kot..

Dan start bulan ni kan dapat 50% diskaun untuk saman-saman polis keluarkan tu kan..aku pun dengan semangatnye la nak check kot-kot saman aku pun dapat diskaun jugak..

Tapi last-last ni yang keluar...


Tak pernah-pernah jam website ni..

Nampak sangat orang kite memang suke bile ade sale-sale ni..saman pun nak bayar kene tunggu ada sale jugak..haha =p

Malynn:)

1 comment: