Followers

Wednesday, December 29, 2010

Piala AFF Suzuki 2010



Aku tak minat bola pun..even name-name pemain bola sepak pun aku tak tahu..kecuali cam David Bechkam tu..tu pun sebab dia kahwin dengan Victoria tu..pastu kat paper banyak cerita pasal dia..kalau tak, memang langsung aku tak kenal rasenye..

Pastu, aku memang la tak follow perkembangan mane-mane sport game..tetapi dengan tetibe minggu lepas aku dan beberape orang yang lain pergi ke Dataran Putrajaya untuk menyaksikan perlawanan Piala AFF Suzuki 2010 - Malaysia Vs Indonesia kat Bukit Jalil tu..tapi kiteorang just tengok kat skrin besar yang dia letak kat Dataran tu jelah..

Ramai gak la orang dan hujan sekejap-sekejap..tapi biar la hujan ape pun..semua still stay sampai habis..yang bestnye, semua orang macam keluarga..bersorak dan menyokong dengan semangat nye..

Yang paling best bile Malaysia gol..time ni memang so excited..semua melompat-lompat..aku nak join lompat gak tapi memikirkan keayuan dan kesopanan mesti dijaga..so, aku hanye tepuk tangan jelah..=p
Sorry, tak ade gambar sebagai saksi sebab kamera tak ade..

Dan sejak tu, aku tak sabar-sabar nak tengok perlawanan akhir malam tadi..tapi aku tengok sorang-sorang je lah kat rumah..tu pun siap cakap dan komen sorang-sorang..tak pe, yang penting semangat kene ada kan..

Part yang paling best malam tadi adalah bile Malaysia dapat gol..kawasan rumah aku yang agak sunyi tu tetibe bising dengan sorakan..hihi

Dah lame tak rase feeling ni..dulu aku rase camni mase aku follow team Hoki yang ketua dia Mirnawan tu..time tu memang follow betul-betul (ditambah pemain-pemainnye pun hensem belaka)..=p

Ape-ape pun, aku nak ucapkan TAHNIAH pada pasukan Malaysia dan Khairul Fahmi adalah pujaan hati aku sekarang walaupun dia dah berpunya http://beautifulnara.com/jangan-kecewa-khairul-fahmi-penjaga-gol-malaysia-sudah-berpunya/..huhu

Malynn:)

No comments:

Post a Comment