Followers

Sunday, January 2, 2011

Restoran Ayam Penyet RIA, Sunway

Ni sebenarnye cerita makan-makan sempena aku berhenti kerja hari tu..tapi disebabkan faktor-faktor kekurangan kemudahan nak mengupdate blog ni, so dah new year baru nak update pasal Restoran Ayam Penyet RIA ni..


Makan kat sini ditaja oleh Siti Maishofie sebab dia dapat gaji banyak..so, dia dengan berbesar hati nye la nak belanja aku dan Ran..hihi


Dan tempat ni disarankan oleh Ran setelah mendengar promotion dari akak sorang tu..
Kedai Ayam Penyet ni sederet dengan Ayam Penyet API..kalau nak gi lalu kat NPE..kedai ni sebelah kiri..


Gado-Gado

Ayam Penyet & Nasi

Harga ok la..standard price untuk Ayam Penyet Set..aku dah try API dan Wong Solo..bagi aku Wong Solo lagi better dari RIA ni..


Kedai pun ok lah..layanan pun tak cepat sangat..tak lambat sangat..

Kalau nak try, boleh la pergi..


Ni lak makanan kat Secret Recipe..sedappp..ni bos aku belanje..hihi

PanGrilled Dory




Malynn:)

No comments:

Post a Comment