Followers

Sunday, February 27, 2011

Customer Visit di Utara

Ni boleh pecah rekod punye program..untuk aku la..orang lain aku tak tahu kalau ada yang buat lagi banyak dari ni kan..hihi

Program customer visit ni sebenarnya nak buat product demo pada customer di Makmal Keselematan & Kualiti Makanan di Penang, Kedah dan Perlis dan juga Jabatan Kimia Ipoh..

First day, dari Shah Alam straight pergi Penang..dah settle, straight pergi Perlis..overnight dekat sane..

Kebetulan member aku ade sorang duduk sane dan ade restoren, Maicafe..so, drop by jumpe dia dan makan kat situ..

Chicken Chop

Fish & Chip

Maicafe - Healthy Kopitiam

Adam..baby Linda..akhirnya dapat gak la jumpe budak tecit ni..

Ape aku perasan kat Perlis ni banyak herbal industries..

Kat Perlis ni, kami stay dekat Hotel Putra Palace..
AMARAN!!..jangan duduk kat hotel ni lagi..buruk dan teruk..tak padan dengan harga kat kawasan situ..no comment..

Pagi tu, bangun breakfast..then pergi jumpa customer kat Perlis tu lepas habis sambung pergi Bukit Kayu Hitam..dari Bukit Kayu Hitam straight ke Ipoh untuk overnight kat sane..huhu..sangat penat..

Claudia yang sedang buat demo..customers very friendly..

Sampai di Ipoh, terus cari tempat makan..walaupun aku orang Perak tapi Ipoh bukan lah tempat yang aku familiar..then Chloe yang lead semua..dia ajak pergi kedai ni..tak halal aku rase sebab even tak serve pork tapi care masak dia memang tak halal..so makan nasik putih dengan udang je..

Susahkan kadang-kadang nak explain kat bangsa lain konsep halal ni..

Specialty is Ayam Pandan tu..

Sambal udang

Claudia & Me..nampak tak muke berminyak kepenatan sangat..huhu

Ayam Pandan

 
Dah settle makan, check in dekat Heritage Hotel..hotel ni best sangat compared to Hotel Putra Palaca tu memang macam langit and bumi..sangat selesa hotel ni k..harga lebih kurang je..
Dah habis dekat Ipoh, straight balik ke KL dan hantar Claudia kat airport..

Balik rumah awal sebab memang tak larat sangat dah..3 hari pergi 5 negeri..huhu

Malynn:)

No comments:

Post a Comment