Followers

Sunday, February 27, 2011

Lawatan ke Terengganu

Lame giler tak update blog ni..malas sebenarnye dan tidak mempunyai mase bukan la satu alasan yang boleh digunapakai sebab memang banyak je mase untuk update blog..cume malas..

Ok, since this month aku banyak travel..so ni a few update tempat-tempat aku pergi tu..

Pertama, mule dengan pergi Terengganu..naik flight sampai Kuala Terengganu, lepas tu turun dari flight kat Ground floor kat Airport tu banyak booth untuk kereta sewa..aku sewa SAGA BML untuk sehari lebih = RM250.00..

Lepas tu pergi jumpa customer dekat UiTM Dungun dan Cendering..dah siap kerja, check in dekat hotel ni..


Hotel Tanjung Vista..dapat rate RM143/night..ok la..condition ok, makan pun ok..tapi tak tau nape rase macam bilik aku duduk tu ade hantu..seriau je..huhu



Boleh nampak laut dari bilik..sungguh nyaman

Alang-alang dah datang Terengganu, aku pun cari la jalan nak pergi Masjid Kristal tu..nasib ade Cik GPS..segalanya mudah dan lancar..alhamdulillah..
Merase gak la nak gi Masjid tu cume tak solat kat situ je..
Oh, actually ni first time aku sampai kat Kuala Terengganu..dulu pergi sampai Kemaman je..
Lagipun dah sewa kereta kan..so, jalan jelah mane yang boleh..walaupun sorang-sorang..

Masjid Kristal

Hari last dekat sane, aku sempat pergi Pasar Payang dan tetibe ingat pasar ni macam pasar Siti Khadijah..padahal pasar Cik Siti tu dekat Kelantan..haha

Beli buah tangan untuk buah hati yang sudi hantar ambil saya ke airport..saya tak minat lak tengok benda-benda kat sini..

Ni saya suka..sate ikan..5 cucuk =RM1.00..sedap dan simple..makan sambil tengok laut..

Overall seronok la kat Kuala Terengganu ni..rase nak datang selalu lak..best-best..hihi..tapi pergi sorang-sorang tak best..tak ade geng nak gi makan-makan or jalan-jalan..jalan sorang-sorang, takut kene culik lak..huhu

Malynn:)

No comments:

Post a Comment