Followers

Tuesday, March 8, 2011

Dihargai & Menghargai

Kalau sesape yang rajin bace blog aku ni, mesti perasan yang aku ade seorang kawan yang aku namekan Ran..dia kawan baik aku..sepanjang akhir tahun 2009 sampai la aku nak tunang hari tu, aku banyak spend time dengan dia..rasenye aku pun ade tulis gak pasal aku dan dia kat dalam entry bulan-bulan yang lepas..

Aku tak cakap pun yang aku nak tunang dan aku just hantar invitation via Facebook je pada dia..even aku selalu chatting dengan dia since kiteorang dah tak satu office kan..
Sejak aku tunang Sabtu lepas sampai hari ni, aku tak tau dia menghilang ke mane..aku tau lah dia pergi kerja cam biase..tapi tak lah aku sampai nak gi cari dia kat Fisher tu kan..

Cume lepas aku explore Facebook dia, dan aku jumpa satu note yang dia tinggalkan untuk aku:

"teman tapi mesra by ................. on Friday, March 4, 2011 at 6:01pm



terima kasih bebanyak buat kawan baik aku yg slalu jadi pasangan mase kenduri kawin, jadi geng pegi jog, tai chi, rekriasi, jadi teman g tengok wayang, jadi bank mase tak cukup duit, jadi promoter maser g window shopping, pengkritik pakaian dan kedai makan, jadi kru jalan2 cari makan & jalan2 cari pasal, kawan berbuka puasa, member baca n kongsi buku , yg bagi cendera hati ,member chatting dan sahabat yg berkongsi kegembiraan dan kesedihan.

Semoga ikatan pertunangan anda nanti akan membawa ke gerbang perkahwinan & smoga kekal ke syurga.
"A FRIEND REMEMBER THE NEEDS TO SHARE, FINDS TIME TO LISTEN"


TQTQTQ...."

Sedih betul..dia tak ucap tahniah kat aku pun..SMS pun tak..cume ada note ni je untuk aku..huhu

Mane Ran ni..??

Tulah, kalau dekat orang tak ingat pun kat kite..bile dah jauh baru nak ingat dan hargai..

Aku doakan Ran jumpa jodoh dia cepat-cepat..dia baik..selalu tegur aku kalau aku buat salah..selalu ajak Terawih mase bulan puase..selalu belanja aku makan kalau aku lapar dan tak ada duit..selalu support aku bile aku memerlukan seseorang disisi..tapi sekarang Ran dah tak ada..cakap "Bye" pun tak..

Kalau dia bace ni, aku harap dia tau yang aku sayang dia macam dia sebahagian daripada keluarga aku..since mak aku pun dah anggap dia macam anak dia..dan mak aku pun selalu suruh dia jaga aku elok-elok..dia memang jaga aku elok-elok pun..sangat elok..macam menjaga budak kecik yang tak tau buat apa-apa..hanya tau merengek dan buat salah tanpa rase berdosa..tulah Ran dah hilang dan dia cakap aku dah ade bodyguard permanent sekarang..so, dia resign dari jadi bodyguard aku..huhu

Malynn:)

1 comment:

  1. Dah Na, jangan fikir.. benda dah lepas. Kamu dah jadi tunang orang. Jaga.

    ReplyDelete