Followers

Sunday, March 13, 2011

Mencari Rumah

Saya tengah nak cari rumah sekarang ni..tapi tulah dah survey 3 tempat..so far, memang jauh dari tempat kerja sekarang ni..kenape saya cari jauh-jauh??..

Sebabnye kalau dekat tempat kerja saya ni, rumah semua mahal-mahal nak mampus..
Pastu cari rumah teres..ade tu kawasannye memang ceruk lah..macam kalau nak pergi bandar or nak gi jalan-jalan macam sekarang..memang agak susah lah..tapi tak lah susah mane..ikut highway dalam 15minit dah sampai..tapi mengada sebab kat rumah sewa sekarang, 5 minit dah boleh sampai..=p

Lepas tu semalam pergi rumah member Abu dekat Sungai Buloh..cantik..ade tasik lagi dekat rumah tu..tapi Apartment lah..bayar bulan-bulan dalam 600 je..orait la jugak

Tapi saya lak, memang nak sangat rumah teres..setelah dikira-kira rasenye Apartment je kot yang kami mampu..tak pun rumah teres setingkat..sebab saya tak kahwin dengan tokey balak..kalau nak berbelanja kene fikir banyak kali..nak beli barang pun kene pasti kan dalam budget lagi..so??

Mane satu pilihan kami..harap akhir minggu ni dapat jumpa rumah yang dicari tu..

Malynn:)

1 comment:

  1. Teres setingkat pun ok, dua tingkat dah tua nanti susah naik tangga.

    ReplyDelete