Followers

Wednesday, March 2, 2011

Saya Bukan Orang Senang

Saya bukan orang senang..kalau nak apa-apa mesti kene berusaha kumpul duit, pastu baru beli..
Since kan ada majlis hari Sabtu ni, so aku pun mesti la nk kelihatan cantik kan..tapi selalunye untuk kelihatan cantik, banyak modal perlu dilaburkan unless korang memang semulajadi cantik..



Kebetulan aku nak treatment rambut..dan kebetulan juga ade offer dekat MyDeal.com untuk hair treatment+wash+blow dengan hanya RM28 sahaja..aku pun ape lagi..beli lah voucher tu..best-best..dapat jimat banyak..lebih kurang jimat dalam RM50 camtu..


Dan tadi aku dah pergi guna Voucher tu..aku buat dekat Pepito Hair Studio, Kota Kemuning..
Cantik tempat dia..ada class orang cakap..layanan pun bagus..dan aku adalah orang pertama yang datang dan guna voucher MyDeal tu..excited sangat kan..haha




Apa yang aku rase, tempat ni sangat nice..hair stylish dia pun ada knowledge..tak paksa orang beli product dia tapi more to teach how to take care of your hair..tempat dia memang same macam dalam gambar ni..




Tapi sebenarnya, motif aku tulis entry ni ialah nak bagitau yang aku berterima kasih sangat-sangat pada Mydeal.com sebab buat benda-benda diskaun macam ni..sebab kan, tak semua orang mampu spend mahal-mahal untuk benda macam ni..tapi dengan adanya MyDeal ni..semua nye tak mustahil lagi.. =)

Malynn:)

No comments:

Post a Comment