Followers

Tuesday, April 5, 2011

Dapat kerja baru

Setelah pergi interview dua kali, saya pun dapat la kerja baru..tapi rasenye hari tu saya pergi, saya dah buat muke tak nak kerja tu..saya pergi interview tu pun sebab saja mengisi masa lapang..sebabnya saya masih berharap dapat kerja dekat Glenmarie tu walaupun sampai hari ni tak ada khabar berita..huhu

Ok, sebenarnya saya dapat kerja di Smith & Nephew..dekat PJ..kalau dari Shah Alam dalam 20minit boleh sampai tapi biase lah..PJ adalah tempat yang sangat jam..so, total nak pergi kerja dalam sejam setengah camtu..

Pastu company ni semua berbangsa Chinese & Indian and tak ada Malay..that's not a problem for me to mix around and to adapt with new environment since i'm very flexible..but the problem is job scope..

Aku kene jaga Johor, so, every 2 weeks in one month aku kene stay dekat Johor..consistently..then my customers are patients, doctors, medical officers in the hospital..yang aku lagi tak tahan tu, products aku tu memerlukan aku untuk tengok darah, luka-luka patient tu..Ohh..TIDAKKK!!

Ye, bile dipikirkan balik dengan elaun kereta RM1000 sebulan + elaun + gaji basic yang aku minta dan yang dia akan bagi tu, aku boleh tukar kereta best-best..tapi kan..tak sanggup kot aku nak terima kerja ni..huhu

Tolong-tolong PFrizer, call la saya cakap saya dapat kerja dekat Gelnmarie tu..huhu..

Malynn:l

1 comment:

  1. Tak payahla kalau macam tu.. Unless betul-betul boleh jadi kaya..

    ReplyDelete