Followers

Sunday, April 24, 2011

Kisah Selipar Crocs

Sebenarnye ni kisah selipar warna hitam yang aku dah pakai lebih kurang setahun lebih dah..
Aku beli selipar ni kat pasar pagi hari Ahad kat Stadium Shah Alam..mase tu crocs yang murah-murah tu banyak dijual..aku beli 2 pasang sebenarnye..satu selipar hitam ni dan satu lagi macam kasut..aku beli ni sebab nak pergi Genting dulu..tapi yang kasut tu aku tak pakai sangat..pakai sekali je pastu buang sebab melecet kaki..yelah, crocs tiruan kan..dua pasang ni RM25 je..

Aku suke pakai selipar je kalau pergi mane-mane..sebab aku jenis tak bergaya dan tak tahan pakai heel ni..sakit kaki..sebab tu kalau pergi mane-mane aku just pakai selipar hitam ni..dan selipar ni rasenye dah sampai mane-mane dah sebab aku akan selalu bawak dia sekali..


Banyak kenangan aku dengan selipar hitam ni..walaupun bentuk dia berubah bile kene panas lame sangat..tapi aku still pakai sampai sekarang..
 


Tapi tadi ade orang dah belikan selipar baru dan cakap esok pakai selipar ni..tak yah pakai selipar tu dah...huhu..tapi aku still sayang selipar hitam ni sebab ade kenangan disebalik selipar hitam ni yang aku sayang nak lepaskan..huhu

Malynn:l

No comments:

Post a Comment